Thursday, May 13, 2010

Terharu...huhuhu

Assalamualaikum w.b.t

Tadi call adik saya [click here kalau nak tau siapa]. Tanya dia apa aktiviti weekend ni. Dia kata ada class kereta. Pastu saya dengan sesuka hati cakap dia: "Ko cancel la.wahaha". Kejam je bunyi nya kan. hahaha. Pastu dia cakap x boleh sebab dia ada practical hari Isnin. Hampa. Paksaan gagal. Saya pun meluahkan hajat di hati. "Sebenarnya K.In nak ajak ko tolong kemas rumah.hehehe". Jawapan dia sangat mengejutkan saya dan buat saya terharu. wahaha. "Nanti Sabtu petang tu la orang tolong. Kelas kereta sampai tengahari je. Minggu depan pun ada lagi." Saya masih berlagak macho n konon-konon tak terharu. " Betul aaa. Sabtu petang ko tolong K.in. K.in kena balik awal hari Ahad tu. Nak kena pergi Cameron Highland. Isnin ada meeting kat sana. Kalau tak sempat sambung minggu depan aaa."Jawapan dia saya paling tak boleh blah "Eh...eh...sapa yang nak tunang ni. Ye la. ye la orang tolong. Orang tau la kakak orang nak tunang."

**Lebih kurang macam tu la perbualan kitorang.hehehe.

Ieda~Terharu siot dengan ko. Ko tau la kan kakak ko ni emosional sikit. Lagipun bukan selalu ko baik hati macam tu dengan K.in kan.wahaha. Selalu nak lawan cakap orang jer.hehehe. So, jangan lupa aaa. Dah cakap kena buat. Jangan curik tulang.

Tak sabar nak balik umah minggu ni. Nak tengok progress persiapan kat umah. Yeah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...