Friday, May 21, 2010

Kasih Kita

Assalamualaikum w.b.t...

Tetiba terasa nak berjiwang.hahaha. Aura minggu depan yang semakin hampir kot membuatkan saya terjiwang lebey.hehehe. Sebenarnya saya baru dapat email jiwang daripada dia.Nak tau apa content nya. Tengok la kat bawah tu.


Saya sangat suka lagu ni dan ditujukan khas untuk mr.Teddy. hehehe.

Kasih Kita - Aishah

Telah lama ku lalui
Perjalanan penuh ranjau
Dan berduri
Kini tiba cahaya cinta suci
Menerangi
Diriku yang sepi

Meskipun ada yang mengeji
Memang lumrah insan di dunia ini
Hasad dengki
Usah didengarkan
Bersabarlah
Menempuhi

Pertama kali
Aku bahagia
Kau menerima diri ini
Insan biasa
Punya kelemahan
Dalam menempuhi
Cabaran

Aku juga tak mengharapkan
Intan permata
Kemewahan
Cinta yang murni
Keikhlasan hati
Semoga berkekalan
Kasih kita

Hati berkuntum harapan
Agar hidup takkan sendiri lagi
Doa restu dari yang tercinta
Fahamilah
Cinta mulia

2 comments:

  1. tarikh tunang dah dekat..tarikh kahwin bila pulak? hehehe

    ReplyDelete
  2. Hehehe...acik nanti dh decide date akan dikhabarkan yek...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...