Tuesday, January 26, 2010

Girls Day Out Version 2.0:with uTm clicks

Assalamualaikum w.b.t...

Minggu lepas x-classmate saya di UTM [syue] mengupdate status di FB yang die nak turun KL. Die skang base kat Kedah.Kebetulan lame dah x jumpa n hangin' out together-gether, saya pun ajak la die beronggeng bersama. Pluz sekali dengan x-classmate[roha,yanie,junne,shema,a'ah n jema] lain yang ade kat KL.

Hari Ahad tu pun kitorang melepak la di Alamanda.Banyak yang digossipkan[nampak sangat minah kepochi].hahahaha.Almaklum ler kan dah lamer x jumpe.Update citer masing-masing.Yang dulu berdua, skang dah single.Yang dulu single, skang dah berdua.Update hal personal, update hal career,update macam-macam cerita.Rase sekejap sangat lepak ngan dorang nih.raser x puas.Macam banyak lagi citer yang nak di share.

Rindunyer zaman study.Tyme study banyak giler masa nak buat activity2 lagha[tengok wayang,shopping,ronda2].Skang pun still boleh buat bender2 tuh sumer tapi biler dengan kengkawan feel dier len sket.hehehe.Harap-harap boleh ler lepak-lepak together-gether slalu camnih biler masing-masing ramai yang dah kat kl.tapi sumer pon bz dgn kijer n urusan masing-masing.so,kena tunggu masing2 free ler gamaknyer.hehehe...


1 comment:

  1. huhu..kalau aku join, x dapat la aku nak update ape2 sbb for so many years, xde benda pun yg berubah dalam idup aku..dah la sekarang tgh menganggur..kuikui

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...