Wednesday, May 20, 2015

Dua Beradik dan Yoyo Car

Assalamulaikum w.b.t

Yoyo car ni dah lama Atuk n Opah belikan Afkar. Memang tinggal kat Slim je. So tiap kali balik pun memang berdesup ke sana sini dia bawak. Selalu Afham dia tengok je Abang bawak. Ni sejak dua menjak dah rasa diri tu beso sket, dia pun nak naik sendiri. Bila Abang Afkar nampak, memang harapan je la dapat naik. Abang suh Afham duduk belakang, biar dia yang bawak. Afham pun muka pasrah je la. Huntung Abang bagi tumpang naik, kalau dia tunjuk aksi telan air liur je la tak dapat naik eh. Yang Afham lak tak lepas-lepas tu pegang baju Abang. Haha. Moh le kita tengok gambo dua beradik dengan Yoyo Car.

Tak dapat bawak sendiri, tumpang abang pun boleh la...

Pegang kuat-kuat tau baju Abang Afkar tu...




Yeah. Dapat gak kita bawak sendiri.


Kita dah dapat naik, tapi kita belajar reverse je. hehee. 

p/s:- Maapkan ada sore latar yang enterprame dlm video2 yer. hehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...