Friday, September 19, 2014

ORBIT CARRIER JUMPSAC BOWWOW RAINBOW PILIHAN HATIKU

Assalamualaikum

Ok sambung cite pasal SSC daripada entry sebelum ni. Before nak beli SSC lama gak saya nak buat keputusan beli brand apa. Saya banyak refer kengkawan yang memang dah experience guna SSC.

Saya kalau boleh nak SSC yang boleh pakai untuk long term. Memandangkan anak-anak saya pulak jenis bam bam, so saya nak SSC yang body panel besar. Saya shorlist kan Stork by Snugbaby n Orbit Carrier by Jumpsac. Saya tak pernah try Stork. Orbit saya pernah pinjam kawan saya punya time try bawak Afkar dulu. Lepas dah consider macam-macam faktor saya akhirnya pilih Orbit. Saya berkenan betul dengan design Orbit Carrier BowWow Rainbow. Tapi rege die boleh tahan telan airliuq. Huhuhu. Geser-geser (read:pujuk) Mr.Teddy, dia approve bagi beli. Yeah. Lompat bintang. 

Bila dah beli, tup tup saya masuk kije, kengkawan office bagi saya hadiah yang sama. OMG. Apa nak buat dengan SSC lagi satu ni. Saya jual SSC yang saya dah beli tu. Alhamdulillah kejap je dah ada buyer. hehee. Tu r kengkawan saya cakap SSC ni memang kalau jual as pre loved item pun memang akan ada orang yang nak beli.


Kemain lebar senyum dapat hadiah =)

Taraaaa...Ni la SSC saya...Orbit Carrier BowWow Rainbow

Setakat hari ni pengalaman ber'SSC' sangat best. Kalau dukung Afham yang bam bam ni memang selesa. Badan tak sakit. Afham kalau duduk dalam SSC memang selalunya akan tertido. Sodap kena dakap. SSC gak carrier yang ergonomik. Pastu mudahkan pergerakan bila dah beranak dua ni. Nak-nak lagi kalau kejadian dua beradik berduet meragam time mak pak beli barang. hehehe. Tapi kan sampai skang kalau guna SSC ni saya still ampu badan Afham, tak confident lagi kalau tak ampu. Saya nak cite lebih-lebih pun bukan expert sangat. Baru belajar gak ni. hehehe. Tak ada lak gambo pakai orbit nak share kat sini. Nanti kalau pakai saya suh Mr.Teddy tangkap n share. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...