Thursday, August 28, 2014

Bila motor merajuk

Assalamualaikum w.b.t

Ada orang pernah cakap yang kereta atau motor ni kena jaga gak perasaan. Maksudnya kalau rasa nak tukar yang baru, jangan cerita depan yang lama. Nanti kang yang lama merajuk. Saya macam erksss. Betul ke???

Tapi lepas dah dua kali terkena ni macam "eh eh betul la" hohoho. Sekali tu time nak tukar kete lama kitorang MyVi. Mr.Teddy duk cerita-cerita pasal nak tukar kete baru. Tak lama pastu tup tup tersadai kitorang kat Highway Mahameru. Pernah cerita kat sini. 

Yang terbaru lagi terkini pulak motor. Kebetulan motor Mr.Teddy guna skang ni baru je abis bayo installment. So dia adalah ura-ura nak tuko motor. Taaaaapi bukan la sekarang nak tukarnya. Kena tunggu kitorang pindah Klang dulu baru la cadangnya nak tukar. Banyak tahun lagi tu nak pindah Klang. Kunci pon lom dapat. Agaknya cik adik motor ni dah terdengar yang tuan dia ada hati nak tuko motor, terus merajuk. Buat hal!!! Time Mr.Teddy tengah bawak tetiba rosak tengah jalan.


Caption Mr.Teddy penuh syahdu. hahaha. Tu la lain kali simpan niat dalam hati je. 


4 comments:

  1. syahdu sungguh caption tu..why syg..y..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha.. mmg mcm tu la selalunya. amal ngn husb haritu saje2 jela g test drive kete baru. xde niat pun nak tukar. sekali amikk, seminggu pastu kete husband rosak. ratus2 gak habis membaikinya hehe.. pasni kalau sembang nak tukar kete ke ape xleh ckp kuat2. kang ada yg rosak lg :P

    ReplyDelete
  3. Aznor~hahaha...syahdu sungguh...

    Amal~kena bisik2 je Amal pasni.hehehe...

    ReplyDelete
  4. terasa sampai ke hati luahan hati mr teddy awk tuh...
    tk pyh cite psl kete ke ape, cite minat hp canggih sikit pn, hp skrg dh sentap. hahaha!

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...