Monday, August 18, 2014

Anak Bapak



Tahun 1985 vs 2011 vs 2014. Mr.Teddy vs. Afkar vs. Afham. Sebijik tak muka dorang bertiga. Masa Afkar lahir sume pon cakap Afkar ikut muka Mr.Teddy. Bila Afham lahir pon sama. hahaha. Memang sume pon muka Babah. Tak pe tak amik ati pon. Babah dorang kan. Kite tunggu next kot-kot girl la ikut muka Ummi. Eh? Amin kan yer. hehee.

Afkar bila makin besar ada la sikit ikut muka saya. Ok baru lah adil dan saksama. hehehe. Budak-budak ni memang anak Babah (read: anak bapa) pon. Terutama Afkar la. BFF sangat dengan Babah dia. Ngan Ummi asik nak ajak gaduh je. Ahdoi. Dah tu time adik dia nak tidur la, nak nyusu time-time tu la ada perangai nak dibuat. Afham kalau dengan Babah pun kemain tau. Babah agah kemain besor gelak.


Tengok!!! Kemain besor gelak sampai mata jadi sepet. hahaha. Babah ajar Afham selfie.


BFF bertiga... Ummi tukang amik gambo je la. Sob sob sob.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...