Thursday, February 13, 2014

1st Giveaway Ctmah Rahim

1st Giveaway Ctmah Rahim

GAMBAR TEMA:

GAMBAR HADIAH:


TARIKH PENYERTAAN:



    bermula dari 23 Jan 2014 dan tamat pada 17 Feb 2014 (genap Alisha 1y 6m)

    SYARAT-SYARAT:
    1. korang kena follow blog aku imaginasictmah - DONE
    2. korang kena follow jugak blog business ikan bilis aku ctmahcorner  - DONE
    3. tajuk entry korang ialah 1st Giveaway Ctmah Rahim - DONE
    4. korang just copy gambar tema, gambar hadiah dan tarikh tutup dan pastu paste dalam entry GA korang tu (tak yah rajin sangat copy seluruh entry aku k) - DONE
    5. lepas tu baru korang letak gambar aksi anak-anak korang dalam kereta. INGAT, gambar anak je aku terima k. anak jiran ke anak buah ke aku tak terima tau! =) - DONE
    6. bawah gambar anak, korang boleh cerita sikit pasal gambar tu. tak kisah la anak tu tengah nangis ke, tengah ketawa terbahak-bahak ke, tengah mengelamun ke. just a few words, tak mau panjang sangat na - DONE
    7. last sekali, sila paste link entry GA korang ni kat ruang komen entry aku ni  tau. senang sikit aku trace 1-1 - DONE


    ******************************************************************

    Afkar memang pantang jumpa stereng kereta. Memang ada je angan-angan dia. Kekadang tu siap bunyi "vroom...vroom" or "pon...pon"...Tengok ni ha dah gaya muka tailong dah tengah berangan bawak kete. Muka tak kose nak layan Ummi amik gambo pun ade gak.


    "Tu la Ummi ni Babah bebel-bebel suh belajar bawak kete Ummi tak nak. Hari ni Babah tak ada Afkar dah kena jadi driver Ummi lak. Ummi betul kan jalan ni belok kiri."

    2 comments:

    1. fuiyoo afkar..memang gaya tgh drive kereta ni..hihi! thanks dear.. all the best yek =)

      ReplyDelete
    2. All the best yer...sonok tau join GA nih :)

      ReplyDelete

    Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...