Monday, November 18, 2013

Bersiaran Dari Office Baru

Assalamualaikum w.b.t

Lama tak update blog weyh. Lama tak blogwalking. Ni curik masa jap sementara free xde kije sangat. Saya dah selamat pun berpindah ke pejabat baru hari Jumaat lepas. Barang-barang belum angkut lagi. Sebab tempat yang saya duduk skang ni lom clear lagi. Akak tu belum habis kemas barang pastu dia bercuti lak. Tak ada hal la tu. Saya dah bawak yang penting-penting.

Dua minggu ni saya bz dengan nak settle kerja- kerja outstanding dengan mengemas barang.Biasa la dah bila nak pindah, dan-dan tu sume benda nak kena settle.Kita buat mana yang termampu je la. Dah settle siapkan Nota Serah Tugas, settlekan mengemas pulak. Penat hoi mak buyung ni mengemas. Nak tercabut pinggang dibuatnya. Memang bilik n meja jadi clear. Sampah-sampah sekali ku hangkut bawak keluar dari bilik. Gigih sorang-sorang.


~Before~

~After~

~Last day punch kat office lama~

Ni dah kat office baru. Dah ada kawan baru. Persekitaran baru. Projek baru. Boss-boss baru. Buat masa ni semua baik-baik je. Saya kan dah kata nak jadi orang yang positif. hehee. Bos besar kat bahagian saya ni lom jumpa lagi. Sebab boss cuti. Yang lain-lain dah berkenalan. Semua peramah-peramah belaka. Ok nanti saya update lagi cerita-cerita saya di office baru. InsyaALLAH.

2 comments:

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...