Saturday, March 23, 2013

DIY : GUEST BOOK & WELCOME SIGNAGE

Assalamualaikum w.b.t

Kisah basi baru nak update ni. Godek-godek hp terjumpa lak gambar ni. Hehehe. Ingat tak dalam entry birthday Afkar saya banyak projek DIY antaranya guest book n welcome signage. Buat suka-suka je, ye la saya kan suka DIY2 ni walaupun xde la kreatif sangat. Bolehla sikit-sikit. Hehehe. 

Daripada suka-suka tu ada yang berminat nak tempah dengan saya guest book n welcome signage tu. Terima kasih K.Mimy yang sudi menempah dengan saya untuk birthday anak bujang kesayangan, Fayel. Saya DIY mengikut theme soccer football sepertimana yang K.Mimy bagitau. So macam mana hasilnya. Let's check it out.

~WELCOME SIGNAGE~

 
~GUEST BOOK~
Theme : Soccer Football
Size: A4
___________________________________________________________________________________
 
- Handmade exclusive guestbook & signage
- Custom according to your event theme
 
Looking for an affordable and exclusive handmade guestbook & welcome signage for your special day

Do email us at : sisstufflicious@gmail.com

 TQ=)
 
 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...