Tuesday, February 19, 2013

Kalau dah Bukan rezeki

Assalamualaikum w.b.t

Pagi tadi saya terpaksa rela buang susu yang telah di pam sebanyak 8oz. Sebab....sebab...sebab kelalaian sendiri gak. Ada semut!!! Tak perasan. Sob sob sob. Saya kan memang tinggalkan pam kat office boleh pulak semut masuk dalam tube pastu saya tak perasan terus pam dan semut pun selamat masuk dalam botol. Dah habis pam baru perasan. Nak tak nak ku buang juga lah susu tu. Dah kurang bekalan hari ni. huhuhu. Tak pe anggap je bukan rezeki Afkar. Redha.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...