Tuesday, July 24, 2012

Budak SUka Makan

Hye kawan-kawan Ummi,

Nama saya Afkar. Saya anak kesayangan Ummi n Babah. Cucu manja atuk, opah n nenek. Saya dah nak masuk 8 bulan. Saya sangat suka hisap nen Ummi n makan makanan yang Ummi masak. Yummmmmmmeh. Boleh buat saya kenyaaaaaaaanggggg. Tak percaya? Cuba tengok gambar kat bawah ni. Time ni atuk yang suapkan saya. Bila atuk suap saya makan laju je. Saya siap nganga mulut lagi. Saya suka usik Ummi n Babah saya time makan. Bila Ummi n Babah suap saya makan sikit je sebab saya lagi suka kalau Ummi n Babah layan saya main. Tapi sian kat Ummi saya dah penat-penat masak kan. Jadinya saya makan la jugak. Sebab tu la saya sihat n kuat. Terima kasih babah n ummi. Sayang babah n ummi banyak-banyak.


~Afkar~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...