Monday, June 25, 2012

Si Bujang Pojaan Hati Saya

Lama tak share picts si bujang sorang ni. Si bujang yang dah nak menjengah 7 bulan. Si bujang yang berat dah cecah 8kg. Si bujang yang semakin aktif sampai kekadang Ummi angkat bendera putih. Si bujang yang makin kuat bebel sampai tak paham ape yang cuba disampaikan. hehee. Rindu ngan awak la si bujang sayang.


~Cubaan nak mengorat anak dara orang~

~Tu la tujuan dia. Cuba mencabut mitten Dania~

~I'm the boss. Baik punya landing atas riba babah. Perut kasi cover sket~

~Ummi nak pergi mana?~

~Ni bila dia tidur. Kemain lena~

~Suka pose senget macam ni skang~

~Ni ngigau karoke ke ape~

~Pose feveret sambil tengok TV~

~Saya baru bangun tidur~


4 comments:

  1. rambut anak bujang ni mesti lembut kan...

    ReplyDelete
  2. aah...lembut halus...tapi klu panjang jadi pacak-pacak...klu panjang sangat sat g terlebih kembang pulak...hehehe

    ReplyDelete
  3. IN... RAMBUT DIE MMG LEBAT EH.... NIE RMBUT BARU KAN...SGT GERAM...CUTE

    ReplyDelete
  4. Liza~aah rambut baru pas botak ritu...lama gak nak tggu lebat balik gini...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...