Wednesday, May 16, 2012

Penyakit Berjangkit : Pelupa

Assalamualaikum w.b.t

Saya rasa suami saya pun dah terkena penyakit berjangkit dengan saya tau. Penyakit pelupa. huhuhu. Banyak yang saya pesan dia tak ingat. Mesti sebab bz sangat kat office. Pastu balik rumah sambung tolong settle keje rumah lak. Bertambah penat la. Sian dia. huhuhu.

Saya pesan nak salinan IC tuk pendaftaran TAWAS anak dekat sebulan dah kot. Saya pesan tolong order channel BabyTV Astro sebab Ejoy Jr. suka tengok. Saya pesan tolong belikan kurma nak puasa nanti. Tapi sume yang ado. Dia lupa la tu. Isk...isk...nanti nak tolong set dalam reminder hp dia. Kekadang mungkin sebab bz sangat kat office sampai tak sempat nak wat apa yang saya pesan.

Tapi silap saya gak saya tak ingatkan dia. Bila time ingat time tu kawan tu kat rumah. Bila kat luar xde pulak diingatnya. hohoho. Laki bini kuat pelupa.

2 comments:

  1. br teringat..tawas tak setel lg...adeeeyy...sejak beranak makin pelupe jugak...huhu

    ReplyDelete
  2. tu r...byk urat putus time bersalin kot...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...