Monday, February 27, 2012

Peringatan

Assalamualaikum w.b.t

Seseorang telah mengingatkan saya tentang sesuatu. Alhamdulillah. Terima kasih banyak-banyak. Saya kira peringatan tu sebagai tanda kasih sayang kepada saya sekeluarga. Dalam kesoronokan kita, kekadang teralpa seketika. Semua nak kongsi. Tak fikir sebarang kemungkinan yang bakal terjadi. Almaklum la hati budi manusia kita susah nak duga. Mungkin ada yang tak suka lihat kita bahagia. Sedangkan apa yang kita kongsi bukan untuk menunjuk-nunjuk.

Saya dah cuba buat yang termampu untuk mengelakkan perkara tidak diingini daripada berlaku. Kalau perasan kebanyakan entry saya telah diedit. Tapi bila search kat google tetap keluar gak. huhuhu. Saya tiada kepakaran tentang itu. Cuma lepas ni akan lebih berhati-hati dalam membuat sebarang entry. Sama-sama la kita saling mendoakan agar sentiasa dilindungi Allah S.W.T daripada perkara-perkara tidak diingini. Amin.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...