Monday, January 9, 2012

First Time

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni first time mandikan Ejoy Jr. Selalunya bapa mentua yang mandikan. Hari ni Ayah g pasar lama sikit. Ejoy Jr. pulak dah bangun, suh tido balik tak nak dia. Last-last fikir punya fikir mandikan la dia.

Tu pun jenuh la bape kali kuar masuk bilik air. Ejoy Jr. kalau mandi confirm jerit. Yang Ummi dia pulak tak boleh dengar dia nangis kuat-kuat. Panik. Masalahnya Ejoy Jr. belum masuk air pun, baru masuk kat pintu bilik air dah jerit. Apa kes wahai anak. Takut mandi gamaknya. Tu yang jadi bape kali kuar masuk bilik air. Alhamdulillah apa pun saya berjaya gak mandikan dia. Hehe

 
Muka lepas mandi. Macam bukan dia yang nangis kuat kejap tadi.

Saya budak hensem!!!

5 comments:

  1. comel hero dia..:) btw salam perkenalan dari saya :)

    ReplyDelete
  2. Shark~tq=) salam perkenalan

    Sara~tu la bam2...alhamdulillah sihat bagaikan juara dgn susu ummi...hehe

    ReplyDelete
  3. saje afkar nak test power ummi dia..ada berani ke nak mandikan..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Tu r psl kan...Mmg test betul...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...