Thursday, November 10, 2011

Favour Menarik!!!Jangan Ketinggalan

Assalamualaikum w.b.t Masih ingat lagi entry saya berkenaan Review : Majlis Nikah tak. Ha kat situ saya ada story mory pasal Nikah favour saya kan. Yassin yang saya tempah dengan Warna Inspirasi.Warna Inspirasi ada organize lucky draw. Mana la tau ada rezeki berpihak kepada saya kan. Saja cuba-cuba nasib=). Syarat mudah sahaja. Nak tau apa syaratnya click la sini.

Ramai yang bertanya dengan Nikah favour saya ni. Sebab lain dari yang lain kot dan nampak eksklusif. Jarang jumpa kan Yassin sebegini yang boleh di'customade' ikut apa yang diingini dengan harga yang berpatutan. Selain daripada tu dalam Yassin ni juga ada doa untuk pasangan mempelai. Semoga dapat la dipanjangkan pahala bacaan Yassin tu. Ada pelbagai pilihan warna dan design yang boleh dipilih. Cantik-cantik belaka semuanya. Saya pilih colour fuschia ni dengan design yang simple. Boleh jugak kalau nak tempah sarung sekali. Akan nampak lebih eksklusif.

Di Warna Inspirasi, selain daripada Yassin pelbagai produk lain pun ada jugak dengan pelbagai design dan colour yang menarik. Paling penting dengan harga berpatutan. Antaranya Kad Jemputan, Yassin, Asmaaul Husna dan juga favor box [click sini]. Dan anda pasti tak akan menyesal dengan hasil tangan mereka. Bagi saya sendiri, saya teramat berpuas hati dengan hasil yang saya dapat. Berbaloi-baloi orang kata. Tambahan pulak dengan kerjasama yang diberikan sepanjang urusan dijalankan. Senang nak deal dengan mereka.

So, kepada bakal-bakal pengantin di luar sana. Apa tunggu lagi. Sila la dapatkan quotation daripada Warna Inspirasi. Untuk ibu-ibu, bapa-bapa pun jangan ketinggalan. Sebab boleh juga jadikan produk Warna Inspirasi sebagai favour untuk hari-hari penting anak anda seperti majlis cukur jambul ke dan sebagainya. Sila la click sini k untuk dapatkan maklumat lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...