Wednesday, November 2, 2011

Berbelah Bahagi

Assalamualaikum w.b.t

Baru dapat satu berita yang masih belum confirm. Tak tau rasa patut bergembira atau tak. huhuhu. Selagi belum confirm tu saya wat bodoh je la erk. Walaupun risau gak sebenarnya. So, nak share la kat sini. Semoga kengkawan dapat doakan yang terbaik untuk saya.

Kisahnya saya pernah minta transfer before ni. Seingat saya lebih kurang dalam bulan 5 dulu kot. Saya minta transfer Putrajaya. Satu sebab rasa nak beralih angin setelah hampir 3 tahun kat office sekarang. Kedua sebab ingat nak dekat dengan rumah. So, tak yah susahkan Mr.Teddy hantar saya jejauh. Lagipun kan Mr.Teddy punya site kat Bangi. Hq pulak kat Kajang. Tak ada la jauh mana kan.

Nak dijadikan cerita baru-baru ni Mr.Teddy dapat offer kerja lain. Yang mana lokasi pejabat dia adalah 5 minit daripada office saya. Dekat kan. Jalan sehala. Jimat masa, jimat kos travel sebab Mr.Teddy tak perlu berpatah balik ke Bangi lepas hantar saya. Kitorang pun dah berangan nak g office sesama. hohoho.

So, saya pun batalkan la permohonan pertukaran penempatan saya tu. Pastu person yang in charge untuk penempatan call saya. Tanya kenapa nak cancel. Saya pun bagi la tau reason apa. Rupa-rupanya permohonan saya dah pun diluluskan cuma belum keluar 'Pink Form' surat penempatan lagi. Adoyai. Kenapa baru sekarang???hohoho. Akak tu cakap dia akan try untuk tolong saya. Kalau tak dapat maknanya saya kena pergi jugak la. Redha je la kalau kena pergi.

Suka sebab boleh lari dari serabut kat office sekarang. Risau sebab takut tempat baru lebih ngeri dari tempat sekarang. Tadi pun dah ada suara-suara sumbang yang risau-risaukan saya Belum apa-apa lagi saya dah dimomokkan dengan kesibukan kerja kat tempat baru. Tak best sebab keadaan akan jadi macam asal. Tak sehala nak ke office dengan Mr.Teddy. Harap sangat yang penempatan baru saya tu dapat dibatalkan. Doakan yang terbaik untuk saya.

2 comments:

  1. klo x dpt dibatalkan, welcome to putrajaya...hehe

    ReplyDelete
  2. dapat kat Kementerian kot...hohoho...hope dpt la dibatalkan...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...