Monday, October 31, 2011

34 Weeks sudah...

Assalamualaikum w.b.t


Last Saturday pergi check up 34 weeks. Pejam celik 34 weeks sudah saya. 6 weeks to go before EDD (expected due date). Overall hasil daripada check up tu ok. Urine ok. Blood pressure ok. Alhamdulillah baby sehat dan aktif=). Baby dah berat 2.9 kg. Doktor jangka saya akan due awal. Kalau tak awal pun maybe baby akan jadi besar. Risau pulak dengar. huhuhu. Kalau ikut my mum, kebanyakannya awal. Dah dua tiga orang berpengalaman yang cakap saya ni maybe bersalin awal. Kaki n tangan saya pun dah start bengkak-bengkak n lenguh-lenguh. Apapun saya sentiasa berdoa moga urusan saya dipermudahkan dan semuanya selamat. Amin.

4 comments:

  1. wow... bila due? baby laki ke pempuan?

    ReplyDelete
  2. Junne~expected early dec. setakat ni doktor scan kata hero=).

    ReplyDelete
  3. mesti x sabar dah kn..kt dulu pun awal 2 minggu...37 minggu dah deliver...

    ReplyDelete
  4. mmg tak sabar pun...tapi at the same time berdebar gak...huhuhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...