Tuesday, April 19, 2011

Masalah Kebuluran

Assalamualaikum w.b.t

Kebelakangan ni saya mengalami kelaparan yang melampau. Asyik nak mengunyah je. Adik ipar saya cakap sebab tak baca Bismillah. hohoho. Baca la Tyra. Lepas makan nasi pon lapar lagi. Balik office selalu nak laju-laju sebab tak tahan lapar. hohoho. So, sekarang ni kat office saya dah stand by kurma. Agak-agak lapar sumbat kurma dalam mulut.

Setiap waktu makan wajib nasi sekarang ni. Dulu tak breakfast relax je, la ni tak breakfast pukul 10.00 dah menggigil semacam. So, bagi mengelakkan perkara tak dingini berlaku better saya ambil breakfast yang berat-berat sikit. Sebab kekadang milo dengan Butterscotch pon tak jalan. Lapar gaks. hohoho. Orang yang mempunyai symptom seperti saya memang cam ni ke atau saya je?

Alhamdulillah selera makan still ok daripada tak boleh nak makan. Mesti kesian kan. huhuhu. Buat masa sekarang ni selera saya ok lagi. ALhamdulillah. Hope berpanjangan la. Amin. Cuma kekadang pepagi tu time naik train perut bergelodak sikit bagai tak sabar-sabar nak meluahkan isi. Sampai office confirm terkeluar semua walaupun air je selalunya.huhuhu

Ok la sampai di sini. Nak sambung buat kerja. Esok tak masuk office coz ada duty kat Parlimen. Baik siapkan kerja cepat-cepat.hehehe.

4 comments:

  1. wahhh...ok la tue... selera nak makan..

    daripada aku nie.. awal2 langsung x selera nak makan.. jgn kan kata makan.. bau org masak nasi.. menumis.. semua aku muntah...

    yg aku selera makan.. cuma makanan2 mamak je.. tosai.. capati... papadom.. haha... gedik kann!

    sekarang..alhamdulillah..selera dah ok balik.. dah boleh masak....hehe..

    ReplyDelete
  2. sian kat ko...huhuhu...aku ade r gak muntah...tapi selalu pepagi je la...wah mengidam makanan mamak ni...nanti ank suka makan makanan mamak...hehehe=)

    ReplyDelete
  3. Innnn, Ko dh pregnan? Tahniah :)
    bila due? dah berapa bulan?

    ReplyDelete
  4. Nana~tq nana...alhamdulillah...br lagi pon...insyaALLAH jgka bulan 12 due...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...