Monday, April 11, 2011

Kawan Baru Saya...

Assalamualaikum w.b.t

Saya ada kawan baru. Saya sentiasa berkepit dengan kawan baru saya ni. Ke mana sahaja saya pergi mesti saya bawa kawan baru saya. Tak kira ke pejabat atau time tidur. Kawan baru saya memang setia dengan saya. Selalu ada bila diperlukan. Terima kasih kawan baru saya. Nak kenal tak kawan baru saya?

Diperkenalkan....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


~Ni lah kawan baru saya. Minyak Angin Cap Kapak~

Lately ni deria bau terlalu tajam. Sebab tu la sentiasa memerlukan Minyak Kapak ni bagi mengelakkan perkara-perkara tidak diingini terjadi.hohoho. Sekian, sahaja update di kala ketiadaan idea memang gini la ghopenye.hehehe=D

9 comments:

  1. adekah aku bakal dapat anak sedara? ekeke
    eksaitednyaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete
  2. ada pape ke nih....
    1 become 2 ke?

    ReplyDelete
  3. wahh....dah ada apa2 ke nie..??hehe..

    ReplyDelete
  4. Acik & Meza ~ ehem...ehem...lebey kurang la=)

    ReplyDelete
  5. Dayah ~ aku nk join the club gak...nanti boleh share2 tips dengan ko..hehee=)

    ReplyDelete
  6. uda~seyeskah?ala tak boleh nak pinjam buku awak tu...hehehe...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...