Wednesday, April 6, 2011

Dua Hati Menjadi Satu - Sponsorship

Assalamualaikum w.b.t

La belum habis lagi rupanya cerita kahwin saya ni. hahaha. Sebulan dah kot. Tak per nak tulis gak. hehee. Hari ni nak bercerita pasal para penaja untuk majlis saya. Para penaja terdiri daripada ahli keluarga, kawan saya dan kenalan mak n ayah. Bukan wedding planner atau designer yang glam-glam tu ye. Ko budget Datuk Siti ke nak penaja dasat-dasat. hahaha. Rasanya patut bagi credit kat diorang di atas kesudian untuk menyumbang serba sedikit. Alhamdulillah, saya bersyukur sangat ramai yang sudi untuk menjadi penaja. Sekurang-kurangnya ringan sikit beban saya. Yang tak jadi penaja pun tak pe sebab dah banyak sumbang dari tenaga. hehee.

Uda & Wak Amir ~Ayam golek yang sedap
K.Cik ~ Bunga Telur
Angah ~ Muffin
K.Ika & Alang ~ Gula-gula untuk kanak-kanak, baju mak n ayah
Jijah ~ Gula-gula untuk tetamu,
K.ina ~ T-shirt pink
Along ~ Karaoke, lembu
Itam ~ Telur
Abang Wahid ~ Telur
Adik beradik ~ Sumber kewangan time majlis berlangsung. Mana yang tak sempat nak minta saya mesti ada yang pakai duit sendiri.
Seluruh ahli keluarga, jiran-jiran ~ TENAGA


TERIMA KASIH SEMUA!!!!

2 comments:

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...