Monday, April 25, 2011

Bila hari Gaji Mula lah....

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni hari gaji. Yeah=).Senyum lebar sampai ke telinga. Tapi lepas senyum lebar terus berkerut sebab baru tersedar yang bulan ni banyak nak pakai duit. huhuhu=(

Pastu ada pulak pesta buku kat PWTC. Sejak kerja kt KL ni tak pernah miss pergi lagi pesta buku. Tahun ni pun mesti la tak nak miss. Selalu kalau pergi saya borong novel. K.Zam pun ajak pergi. Maybe pergi teman K.Zam je la nanti. Tak yah beli buku. Guna duit untuk perkara yang lebih penting.

Hujung minggu ni akan berangkat meninggalkan tanah air. Honeymoon + babymoon. hehehe=) Doakan keselamatan saya dan baby k. Mana destinasi saya eh agak-agaknya. Bagi hint sikit destinasi kat negara jiran kita yang menjadi pilihan ramai pasangan untuk berbulan madu. Ada pantai. Mesti malas nak teka kan. Bali la. hehehe. Kalau dah ke Bali mesti la ada aktiviti shopping-shopping kan. Beli sovenir untuk family and frenz. Betul tak. Sekarang fikir duit shopping je la. Alhamdulillah yang lain-lain dah settle.

Before pergi Bali ingat nak shopping seluar sehelai dua. Nak tau sebab apa. Saya dah tak muat jeans yang ada. hohoho. Sedih. Ingat nak pow Mr.Teddy sabtu hari tu. Tapi malas pulak nak singgah JJ. Budget nak beli dulu sendiri nanti claim dengan Mr.Teddy balik. hehehe. Dy, boleh kan ;o) Kalau tak pun g shopping hari Sabtu pagi. Sempat kot eh. Flight petang. Ingat nak beli sandle or kasut gak. Sebab sandle saya dah sian benor minta diganti. hehehe. Perfume pun dah nak habis. Banyaknyer shopping list. hohoho.

Maybe awal Jun nak masuk rumah. Mesti by May dah kena settle bayar deposit semua kan. Nasib baik sewa dengan abang sendiri boleh la kaw tim kan. hahaha. Harga sewa pun dah kaw tim. Nak untung je eh=)

InsyaALLAH dengan bantuan Mr.Teddy saya mampu merancang perbelanjaan kewangan saya dengan baik. Yang penting kena kawal nafsu berbelanja. hohohoh

4 comments:

  1. wahhhh...jgn lupa ole2 drp sana okeyhh...

    anyway..jaga baby elok2 tauuu...

    ReplyDelete
  2. wahh airen, bestnye g bali!! nk tshirt bali bole? hehehe. in bile nk upload gmbr kawen? nk tgk. dgn video kawen~~~

    ReplyDelete
  3. nanti dah sampai aku gtau best ke tak eh bali...hehehe...nanti la akan diupload gambar n video...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...