Thursday, March 31, 2011

Mr.Teddy Yang Buat Saya Tersenyum

Assalamualaikum w.b.t

Tengah duduk-duduk ni tetiba teringat la kat En. Suami yang kejauhan. sob..sob..sob..Dua hari ni pepagi lagi Mr.Teddy duk buat saya tersenyum. hehehe.

Semalam pepagi dia call saya tanya saya ada tak tulis apa-apa kat FB? Saya pun suspend. Apa bendanya. Tak ada rasanya. Dia cakap pasal pembawakan budak?Bila masa pulak ni saya tulih... Jammed sekejap. Rupanya ada salah paham di situ. Isk...isk kengkawan memang suka buat spekulasi tau. huhuhu. Saya tulis status "Rasa nak marah orang pagi-pagi ni" Tetiba one of my fren comment "Pembawakan budak memang camtu. Moody " hohoho. Pastu ada pulak kawan Mr.Teddy, Tasha yang terbaca. Tasha terus call Mr.Teddy wish congratez. Mr.Teddy yang terpinga-pinga ni pun jadi pelik takkan la wifey dia pregnant dia tak tau. hahaha=D Kesimpulannya belum rezqi lagi ye kengkawan. hehehe. Nanti kalau ada good news saya bagitau k=)Doa-doakan la yerk. Pastu Mr.Teddy siap pesan kat saya kalau ada apa-apa bagitau dia. Apala Mr.Teddy ni takkan la saya tak bagi tau dia kalau ada apa-apa. hehehe

Pastu pagi ni pulak dia bagi lagi satu berita gembira. Tapi cam tak bagitau pun dia bercerita pastu saya perasan sendiri. hohoho. Mr.Teddy dah nak balik yeah dalam masa terdekat tapi tak tau bila lagi sebab project dia dah nak hand over next week. Memandangkan belum ada exact date bila dia akan balik saya pun tak nak berharap. huhuhu. Sebab selalu pas hand over pun ada kerja kena settlekan. Tapi selalu berdoa semoga dia dapat cepat-cepat balik sini. huhuhu. Pastu boleh buat macam-macam aktiviti bersama-sama. Sekarang ni pun boleh gak tapi tunggu weekend la. Tapi best gak cam ni bila jumpa weekend tu memang syok habis sebab seminggu tak jumpa, so bila jumpa tu memang masa untuk berdua je la. Pastu mesti pergi mana-mana nak ngikut jer. hehehe=)

2 comments:

  1. hehhe..nk tepon airenz xde fon num..fonla ejoy tny2..hehhe..sori timbulkan kontroversi..smngt tolkan..gmbr tuk kwn2..xpe,balik la en teddy awak nnt..jng lupe dtg tngk bb tau..=)

    ReplyDelete
  2. hehehe...tu la...ejoy dah pelik dah camne orang lain boleh dapat berita lagi cepat dari dia....hahaha...memang lawak tul time ejoy call tu...dah due ker?nanti bila ejoy balik kitorang g tengok eh=)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...