Saturday, March 5, 2011

Dua hati menjadi satu: Persiapan Terakhir

Assalamualaikum w.b.t

Update rengkas setelah lama tak mengupdate...entry ni ditulis malam tadi...

waktu ni rumah saya dipenuhi dengan adik beradik dan jiran tetangga. Tolong siapkan goodies. Big thanx.

Khemah dah pun siap dipasang. Meja n kerusi siap susun tadi. Pelamin pun dah siap pasang tadi. Alhamdulillah apa yang diplan berjalan lancar. Moga selamat semuanya.

Saya dikerah tidur awal malam ni. Huhuhu. Uda suruh rehat n pesan zikir banyak2. Maybe xnak bagi saya nervous n also untuk pendinding diri. Saya pun ambil kesempatan luruskan pinggang sambil berzikir.

Kawan-kawan semua doakan saya selamat semuanya k. Semoga majlis berjalan lancar. Aamin. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...