Monday, March 28, 2011

Dua Hati Menjadi Satu - Persalinan Majlis Bersanding

Assalamualaikum w.b.t

Ok lepas story pasal Dekorasi Majlis Sanding, saya strory pasal persalinan pulak k.

Saya pernah cerita pasal persalinan saya ni kat entry ni. Part ni saya paling teruja sekali nak bercerita sebab SAYA SANGAT SUKA BAJU SANDING saya. haahaha. Siap CAPSLOCK lagi. Memang betul-betul suka tu. Ramai yang puji cantik Ni mesti sebab baju lawa tu baru saya pun nampak cantik sob...sob...


~Sila click gambar untuk tumbesaran berganda~ Poyo eh nak letak comment

Masa sebelum dapat baju memang saya mengaku yang saya berdebar gila. Bila call Ika, assistant K.Z tanya baju dah siap ke belum. Belum siap. Lagi dua minggu nak majlis kot baru Ika bagitau yang baju dah siap. Saya pergi 1st fitting dengan Mr.Teddy. Time tu tengok dah jatuh hati. Baju tu belum siap sepenuhnya pun. Final fitting dengan kakak-kakak saya. Masa tu baju dah siap sepenuhnya. Memang memenuhi apa yang saya nak. Terima kasih bebanyak K.Z. Walaupun baju tu bukan milik saya sepenuhnya Tak ada budget nak buat baju sendiri tapi saya berbangga jugak sebab merasmikan baju tu. Nak jugak kan. hehehe=)

Hari Sanding saya di make up oleh MUA yang sama time majlis Nikah, Kak Zakiah. Akak saya cakap Make up sanding kureng sikit berbanding make up malam berinai. Tapi saya suka lagi make up sanding. Sebab saya tak suka yang heavy-heavy. huhuhu. Pendapat masing-masing berlainan kan.




Keseluruhan berpuas hati dengan service from Azika Collection. Memang terbaek. Colour menarik, design baju cantik, make up pun puas hati. Baju Mr.Teddy pun cantik kan. Nampak segak Encik Suami saya tu. hehehe. Adoyai puji suami sendiri nampak.hahaha=D

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...