Monday, March 28, 2011

Dua Hati Menjadi Satu - Majlis Malam Berinai

Assalamualaikum w.b.t

Kembali bersiaran mengupdate pasal majlis saya yang kira-kira dah tiga minggu berlalu. Belum basi kan. Hahaha=) Hari ni nak story pasal Majlis Malam Berinai pulak k.

Make up time malam berinai ni agak heavy la jugak. Tapi K.Cik kata lagi ok dari time nikah n bersanding. Maybe sebab muka saya nampak lain kot. Malam berinai saya dan Mr.Teddy pakai persalinan songkek bunga tabur colour purple. Finally ada jugak colour favorite saya dalam ini majlis. hohoho.

Ok mesti ada yang tertanya-tanya malam berinai ni camne kan. Majlis berinai saya tak ada la segrand majlis berinai Ayu Raudhah. hahaha. Ok Majlis Berinai ni lebih kurang je macam Majlis Bersanding. Ada sesi menepung tawar, berarak dan sebagainya. Tapi extra sikit ada persembahan bunga api. Bukan bunga api KLCC tu tau, tapi bunga api kampung. Import jauh dari Melaka. hahaha. Kebanyakan Majlis Berinai orang Melaka wajib ada bunga api ni tau.

~Bunga api~

Ramai juga tetamu yang hadir masa malam ni. Kebanyakan saudara mara, jiran-jiran dan juga tetamu yang mana tak dapat datang keesokan harinya. Meriah juga la.

~Tetamu yang hadir~

Family saya pakai baju colour grey masa malam berinai. Baju raya sedondon kami. Sepatutnya baju ni plan nak pakai time hari sanding. Memandangkan saya pakai colour grey, tak nak bagi tenggelam saya belikan la family baju lain untuk hari sanding tu.

Sekian sahaja. Tak banyak yan nak story. Nanti saya sambung update pasal hari sanding plak=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...