Friday, February 18, 2011

Free Sesangat

Ya betul...saya memang tengah free sesangat sekarang ni. Datang office keje duk update blog, facebooking. Tak buat kerja office. So, sesuka hati la pass kerja kat saya. Saya kan tak ada kerja katanya.

Ntah. Ni la nasib kalau jarang jumpa boss agaknya. Jumpa kalau ada certain issue yang xtau nak solve sendiri. Pastu selalu buat relax kalau ada problem apa-apa sebab percaya setiap problem tu ada penyelesaian. So, dengan mudahnya orang buat kesimpulan saya tak ada kerja. Ya memang betul la saya tak ada kerja. Meja saya kan kemas sesangat berbanding orang lain. Kalau sepah pun saya saja jer buat-buat sepah biar nampak busy. Tak gitu???

Kira orang yang mengadap boss hari-hari tu banyak la sangat kerja kan. Kalau banyak kerja ada la pulak masa nak mengadap boss nak story mory yang ko tu bz sesangat kan. Saya tak pandai nak mengampu boss. Saya tak pandai nak buat muka serabut walaupun tengah banyak kerja. Saya hanya jadi diri saya sendiri. Agak-agak serabut luah kat sini. Lepak dalam bilik sensorang sambil siapkan kerja mana yang termampu. Tu la yang saya pandai.

Time orang lain cuti lama, saya siap kena TOLONG coverkan buat kerja orang tu. Tapi kalau saya cuti camna saya pergi camtu la saya balik. So, before cuti kahwin nanti saya kena la siapkan kerja. Kalau tak nanti mesti x dapat cuti dengan aman. Bosan dengan politik kat office ni. Orang yang tak pandai politik macam saya memang masak.

3 comments:

  1. haruslah kite yg x pndai bodek2 bos cmni.kui2...sy setuju dgn itu politik..

    ReplyDelete
  2. KALAU FREE TU, RERAJIN LER DATANG BLOG SAYA.. :)

    ReplyDelete
  3. Fairus~mmg free sangat ni...nanti sy blogwalking eh...hehehe

    Qemar~tu la pasal kan...bsn kekadang dengan politik nih...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...