Wednesday, February 16, 2011

Dua Hati Menjadi Satu : Pre-Wedding Part 1


Assalamualaikum w.b.t

Hye...Sehat semua?Saya tak berapa sehat. Sakit gigi. huhuhu. Ok ni tak nak citer pasal sakit gigi ke apa. Tapi nak cite pasal pre-wedding saya. Entry ringkas untuk hari ini.

Ok. Pecer pre-wedding saya yang telah digembur-gemburkan tu. Dukacita dimaklumkan cuaca tak menyebelahi kami. Putrajaya hujan la plak kan petang tu. hohoho. So, apa yang diplan xdapat la dilaksanakan. Walaubagaimanapun, tabik spring kat OP saya coz come out dengan recovery plan. Mana idea yang sesuai tu kitorang still boleh buat jugak. Kitorang buat kat dalam Masjid Besi Putrajaya. Thank you so much Abg Padil n Abg Fendi. Saya tak dapat lagi hasil tangkapan pada haritu, tapi apa yang tengok time hari photoshoot sangat la memuaskan hati. Disebabkan belum dapat lagi gambar from OP, saya tinggalkan kengkawan semua dengan sekeping gambar budak gemuk di bawah ni. hohohoho


~Muka setelah dimake up oleh K.Za from Azika Collection~

2 comments:

  1. SEKARANG MACAM2.. PRE WEDDING, WEDDING, POST WEDDING.. ERM.. APE2PON MASING2 PUNYA CITARASA.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...