Tuesday, January 25, 2011

Dua Hati Menjadi Satu - OMG!!! Baju Nikahku.... [Part 2]

Assalamualaikum w.b.t

Ni adalah entry sambungan daripada entry sebelum ini. Kat mana saya tempah baju nikah semua pun dah tau kan. Kalau tak tau, boleh click sini & sini. Asalnya saya just tempah baju nikah sahaja dengan Butik Amin Jauhary. Kebetulan lace ada balance after dah ambil kira patch kat kain so saya tempah la sekali veil. Dan hasilnya amatlah.....

OMG!!!!Memuaskan hati n cantik. Saya suka sangat baju n veil saya. Serious tak tipu. Muka saya sangat bercahaya time 1st time ditunjukkan baju nikah. Bila tengok veil bertambah bercahaya. Kemas jahitannya. Tadi time fitting sedap jer pakai. Walaupun simple tapi saya sangat suka baju saya Sape lagi nak suka kalau bukan diri sendiri . Saya buat baju kurung moden jer pun. Tak ada design-design yang vogue de vass gitu.

Tadi saya tunjuk kat officemate sebab tak tahan nak dengar pendapat orang lain gak. Diorang pun cakap cantik. Haritu tak sabar nak tunggu dah siap, ni tak sabar nak pakai pulak. wahaha=D
Gambar tak dapat nak share kat sini. Tunggu hari nikah, saya pakai nanti k....


Nota kaki: Pas ni shoe hunting pulak. Tak jumpa lagi yang berkenan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...