Tuesday, January 25, 2011

Dua Hati Menjadi Satu - Kad Jemputan Dah Siap!!!

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulilllah kad jemputan saya dah pun siap. Teruja nak diedarkan. Tapi Mr.Teddy cakap better settlekan borang nikah dulu baru buat edaran. huhuhu. Borang nikah skang pending kat saya. Ya sila marah saya sebab lagi sebulan lebey borang nikah belum settle. Dah siap isi dah. The problemo is nak mengumpulkan saksi-saksi yang mana adalah abang-abang saya. Padahal abang ada 5 orang pun problem eh.hohoho. So, saya target by next week nak siapkan. Saya cuti seminggu =)

Berbalik kepada tajuk asal kita. Saya suka card jemputan saya. Menepati tema. N paling penting simple. Oleh kerana hasil yang memuaskan hati so boleh la saya reveal kat sini. Dengan itu orang lain boleh tempah juga kat vendor ni. Macam saya dah cerita kat entry ni yang saya tempah dengan vendor kat area Jalan Pudu. Kalau nak tau berlambak kot vendor kad jemputan kat area Pudu ni. So yang mana satu eh saya tempah.

Saya tempah dengan LH Creative. Alhamdulillah tak ada masalah dengan kad jemputan saya. My friend cakap LH Creative antara vendor yang menawarkan harga berpatutan. I'm not sure coz tak buat survey kat tempat lain disebabkan kekangan masa. Tambah confident lagi tiap kali dapat kad jemputan mesti tengok tempah kat mana dan kebanyakannya dengan LH Creative. Sepatutnya kad saya siap 25 Jan. Tapi last Saturday diorang dah call suruh collect. Saya pun usung la K.Cik merangkap supir saya pergi collect. Akhir kata walaupun kad jemputan saya simple tapi i looooooiiiiiiike it. wahaha=D

2 comments:

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...