Wednesday, December 15, 2010

Saya Jatuh Cinta Dengan Doily Paper


Assalamualaikum w.b.t

Hari ni saya tiada produktiviti kat office. Serious tak tipu. Tak ada mood. Dari pagi tadi kerja saya adalah ber'blogwalking' sahaja. Padahal kerja menimbun. huhuhu. Jangan report kat boss saya tau. Dalam misi blogwalking tu saya jumpa banyak blog yang best dengan idea yang sangat practical. Dan saya paling suka idea menggunakan Doily Paper. Pergh tetiba jatuh cinta dengan Doily Paper=)

Doily paper ni banyak tau kegunaannya. Antaranya seperti di bawah:


Centrepieces. Idea : ♥ kesahkaseh ♥

doily envelope
Envelopes. Idea: welovelaughkiss

paper doilie cupcake wrappers

Cupcakes Wrapper. Idea : Intimate Weddings


wedding paper doilies2 Wedding Decor with Paper Doilies – High on Style, Easy on the Budget
Wedding Favors. Idea:factorydirectcraft



Paper Doily Lantern. Idea: Ruffled

Cantik-cantik kan. Serious saya dah jatuh cinta dengan doilies. Memang dah beli pun kat SSF. Tunggu next DIY project k.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...