Wednesday, December 15, 2010

Hati Yang Gundah Gulana

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni cam tak ada mood je nak kerja. huhuhu. Risau sebenarnya. Upacara Dua Hati Menjadi Satu tak berapa lama lagi, tapi still banyak yang saya belum settle. Teruk kan. Bila jalankan misi blogwalking kat blog B2B, tengok banyak sangat projek DIY yang best-best. Ada hati tu nak buat tapi macam tak sempat jer. hohohoh. Nak-nak lagi bila tengok yang Big Day lagi lambat daripada saya pun macam-macam dah siap. Lagi la ter'phsyco'. Jelez dengan Mr.Teddy sebab dia ada sifat cool dalam dirinya. Saya tau dia pun risau, tapi dia cool jer kalau saya meracau tu tak siap ni tak siap. Bukan macam saya panik memanjang. Tapi bukan nak take action untuk speed up pun. huhuhu. Mr.Teddy, i need you rite now to calm me down.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...