Friday, December 31, 2010

Dua Hati Menjadi Satu - Preparation Part 8 : Sesi Rawatan

~Gambar hiasan semata-mata. Ehsan : Google Images~

Assalamualaikum w.b.t

Apa makna gambar di atas??? Tu bukan gigi saya ye kekawan. hehehe. Setelah beberapa lama tertagak-tagak nak berjumpa dentist, akhirnya saya berjaya juga menjumpakan diri dengan dentist. Tu pun setelah Mr.Teddy offer nak belanja. wahaha. Terukkan. Saya tak suka jumpa dentist sebenarnya. huhuhu. Tadi saya pun dah selamat la membuat scaling n polishing. Ngilu weyh. huhuhu. Hari ni saya menjadi budak baik dengan mendengar nasihat dentist agar tak makan makanan keras n panas untuk hari ini sahaja. Lagi sejuk lagi bagus. Lalu saya telah membelasah ice cream potong perasa durian dua batang.hahaha. Gigi saya dah ok la sikit daripada biasa. Kewujudan dua gigi kapak dihadapan tak leh nak buat apa. huhuhu.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...