Tuesday, December 14, 2010

Cuti : Apply 3 hari, Entitle 11 hari

Assalamualaikum w.b.t

Tajuk entry dah poyo eh. Mesti ingat saya nak pergi bercuti kan. wahaha=D Salah sama sekali. Dalam keadaan sekarang tidak dibenarkan bercuti. Padahal ramai jer pun yang ajak. huhuhu. Jimat ok. Nak-nak lagi kerja office ngah menimbun. Tak tenteram jiwa raga kalau cuti nanti.

So, apa yang cuti-cutinya kan???Ok cam ni ceritanya untuk tahun 2011, kalau apply cuti 3 hari boleh entitle 11 hari cuti [khas untuk yang bekerja di Wilayah Persekutuan dan tidak bekerja Sabtu & Ahad]. Syok kan? Saya dengan tidak teragak-agak telah isi borang cuti siap-siap dan letak betul-betul kat cupboard depan meja. Senang nampak. Awal bulan 1 nak terus hantar. hahaha. So, camner nak entitle nyer. Sila lihat gambar di bawah:


Selamat bercuti kengkawan=)



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...