Monday, November 15, 2010

S.E.R.A.B.U.T


~Gambar hiasan semata-mata~

saya S.E.R.A.B.UT....serabut....
serabut dengan kerenah orang...
serabut dengan orang yang tak boleh nak usaha sendiri untuk benda simple....
serabut dengan orang yang asyik nak kena suap jer....
serabut dengan orang yang tak paham kerja kita....
serabut dengan orang yang suka nak cari kesalahan kita...
serabut dengan orang yang suka lepas tangan....
serabut dengan orang yang tak tau tapi pura-pura tau....

S.E.R.A.B.U.T ni menyebabkan saya dah bukan saya...Mana ntah perginya si Airen yang suka gelak berdekah-dekah, yang ceria selalu macam tak pernah ada masalah, yang jarang nak marah-marah kalau bukan benda besar. Sekarang ni selalu moody, cakap sebarangan tanpa fikir perasaan orang, suka terperap jer dalam bilik....Tolong kembalikan saya yang dulu....

Tapi bila saya bersama Mr.Teddy, bersama family, saya jadi diri saya semula...yeah =) time tu memang sangat happy...tak serabut...tak stress...boleh tak hari-hari nak di sisi Mr.Teddy n my family....huhuhu....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...