Monday, November 1, 2010

Rina Salleh Juara Gadis Melayu Musim 3

Assalamualaikum w.b.t

Sumber: FB Rina Salleh

Hari ni nak story mory pasal Gadis Melayu Musim 3. Sape tengok??? Ok kat sini nak buat pengakuan ikhlas. Sebenarnya sebelum-sebelum ni saya tak pernah le melayan Gadis Melayu ni n tak tau la sape yang menang segala kan. Tapi tetiba season ni saya terlayan. Nak tau tak kenapa???Sebab memberi sokongan penuh kepada classmate saya time degree. Sape lagi kalau bukan Rina Salleh. Congratez Rina. Ko memang layak menang.

Before ni saya pernah bercerita pasal Rina yang jadi tukang conteng muka saya time Majlis Pertunangan saya [click sini]. So, memang tak pernah la miss layan setiap episode Gadis Melayu Musim 3. Rina masa belajar dulu pun memang dah terkenal dengan kelembutan dan keayuan dia pun. Kalau bercakap memang lembut la. Kalau time present kat kelas pun memang berkeyakinan je la.

Time tau Rina dapat masuk Gadis Melayu saya sibuk promote dekat family, kengkawan kat office dengan Mr.Teddy sekali yang my fren Rina masuk Gadis Melayu.wahaha. Poyo kan. Excited lebey.hehehe. Bukan leh pon votes pun. huhuhu.

Masa malam final tu, part dia berlakon dengan Erry Putra sangat menyentuh hati Saya tak bias ok. Memang betul. Ramai cakap camtu. Time dia menjawab soalan daripada Angkasawan Negara, saya yang kat rumah ni plak yang berdebar. Tapi yang pasti Rina berjaya memberi jawapan yang bernas dengan tenang sekali sehingga menambat hati juri-juri. Rina deserves to win Gadis Melayu Musim 3. Cayalah. Tumpang bangga jer la dengan kejayaan kengkawan. hehehe.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...