Saturday, November 13, 2010

Dua Hati Menjadi Satu - DIY Part 1: Bunga Manggar

Assalamualaikum w.b.t...

DIY ni adalah inspirasi daripada gambar di bawah ni, Ekslusif kan...


Semasa menjalankan misi blogwalking saya jumpa DIY ni kat page Shajaratul Design. Kat posting DIY ni K. Shaja ada sediakan tutorial step by step. Mudah je. Cubala yerk kengkawan. Kalau nak tau macam mana nak buat sila click link di atas.

Walaupun hasil saya agak x sekemas yang K.Shaja buat tapi boleh la daripada tak ada.hahaha. Oleh sebab majlis saya lagi tiga bulan lebih so saya just start buat bunga kecil dulu then nanti dah dekat baru start cantum-cantumkan. Selain tu saya buat dulu mock-up tengok jadi ke tak. Kat bawah ni adalah gambar yang saya sempat capture. Sila abaikan hasil yang tak berapa nak semenggah tu yerk. hehehe=)


~ Bunga-bunga kecil sebelum dicantumkan~
~Mock Up...=)

Nota Kaki: Seronok pulak project DIY ni. Pasni ada lagi DIY project yang akan saya buat...Tunggguuuuu....=)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...