Tuesday, July 6, 2010

Mengaku Buat Salah

~Gambar ehsan Google[edit sesikit]~
Assalamualaikum w.b.t

Semalam saya telah buat satu kesilapan besar [isk...isk...teruk betul]. Kisahnya saya telah ter'reply' SMS 'someone' ni yang sangat dilarang keras oleh Mr.Teddy untuk saya me'reply' SMS dia lagi.huhuhu. I'm really sorry Dy. Dengan jujurnya saya telah mengaku saya dah buat salah kat Mr.Teddy. Tak boleh la simpan rahsia dengan Mr.Teddy. Mesti nak share gak.huhuhu. Better berterus terang kan daripada tau dari mulut orang lain. Lalu menyebabkan Mr.Teddy telah naik angin Padan muka saya. Orang dah tak bagi nak buat gak. Amik habuan. Tapi hari Mr.Teddy dah cool balik. Alhamdulillah.

Apapun, saya dah buat salah dan saya dahpun mengaku salah saya tu, keterlanjuran me'reply' SMS from 'someone'. Cerita yang betul jer. Tak perlu nak reka-reka cerita untuk selamatkan diri sendiri. Kalau kena marah ker, merajuk ker, mogok ker biasa la tu. Dah ditegah buat juga, kena la terima dendanya. Cuma saya perlu ingatkan diri sendiri jangan ulang lagi kesalahan yang sama. Saya akan lebih berhati-hati lagi n sangat berharap that 'someone' takkan SMS saya lagi so, saya tak perlu la lagi reply SMS dia.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...