Sunday, July 25, 2010

Kemamaian Melampau

Tiba-tiba teringat kejadian tadi time Ancik hantar saya balik umah sewa Kan dah kata saya ni mengada-ngada. Dah tua bangka pun abang ambil dan hantar gaks . Biasanya kitorang balik pas maghrib. Tapi arini around pukul 3 lebey gerak dah. Ancik ada hal. Saya ni pantang naik kereta mesti nak lelap je kerjanya tau Memang gagal menjadi co-pilot Pastu saya pun terlelap la terlelap ker saja . Nak nak time tu hujan. Memang lena. hehehe.

Bila dah nak dekat sampai tu, Ancik pun kejutkan la saya. Sebenarnya before tu lagi saya dah terjaga, tapi lelap balik. Bila dah betul-betul sampai tu melampau la kan ko nak sambung tido balik. Bangun le gak. Time tu baru lepas hujan. Tengah renyai-renyai hujan. Saya letak barang kat seat belakang. Turun dari kereta dengan kemamaian ditambah dengan spec saya berkabus sebab air cond. Saya pun buka pintu seat belakang sekali "Gedegang" Lebih kurang macam tu la sound effect die. Nak tunjuk yang bunyinya kuat Pintu yang saya buka dengan kuat tu telah merempuh muka saya. Adoyai. Sakit giler occay. Pintu kena spec, spec tekan muka. huhuhu. Ancik boleh pulak sound "Ko kenapa?". Tengah mamai la. Nasib baik la spec plastik je. Kalau glass mau berderai.hohoho. Tapi kalau berderai, noleh tukar spec baru. Dah berapa kali uja nak tukar spec tak tukar-tukar. Tunggu green light from mr.Teddy. Tadi bagi hint dah. Mr.Teddy tanya nak present birthday ke. Birthday saya lambat lagi.huhuhu. Kalau nak bagi in advance boleh la. Nanti time birthday saya pow lain lak. hehehe.

2 comments:

  1. hahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahah

    awak sememangnye mamai kak inz.. hahahahah

    org nak hadiah bday gak ley x??
    bday org 18 ogos nie.. so disebabkan awak kakak yang baek..apa kata awk ngn pak joy li hadiah tok org.. hehehe

    ReplyDelete
  2. ewah...gelakkan orang mmg bg kat ko eh...

    adiah????terdengar sore2 sumbang di sini...syoh...syoh...main jejauh...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...