Monday, July 5, 2010

Kanak-Kanak Sekarang....

Assalamualaikum w.b.t

Baru-baru ni anak buah saya call rumah nak bercakap dengan neneknya. Kebetulan saya pun ada kat rumah, dia pun nak la bercakap sekali dengan saya. Ni antara kitorang punya perbualan la.

Ifa : Cik In, nama tunang Cik In saper?

Saya: Kenapa kakak tanya...[gelak-gelak]

Ifa : [Tanya lagi] Nama tunang Cik In saper?

Saya: Napa ni? F****l A**i la.

Ifa : Owh...Cik In panggil Cik In, tunang Cik In nak panggil apa?

Saya : [terus tergelak] Panggil ape eh...panggil Uncle la...

Ifa: UNCLE???[dengan nada sangat terkejut]hehehe

Sebenarnya saya tak decide pun lagi nak suh anak-anak buah panggil apa kat Mr.Teddy . My Uda suggestkan panggil Uncle Roy stand for boroi hehehe. K.Cik suggestkan panggil panggil Cik Teddy Mana leh. Only me can call him Teddy hehehe. Kalau saya Cik In maybe Mr.Teddy sesuwei dipanggil Cik Joy kot.hehehe. Dy, u suka yang mana???

2 comments:

  1. panggil cik joy roy laa.. stand for ejoy boroi.. hahahahhahahahahhaa

    ReplyDelete
  2. slumber kutuks eh....Ejoy baca tak tau...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...