Wednesday, July 28, 2010

Farewell Party

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni ada farewell party Majlis perpisahan lagi. Tu maknanya apa? Maknanya ada makan-makan. Makna seterusnya badan bertambah mengembang bila banyak makan. hehehe.

Rasanya tahun ni je berapa kali dah ada farewell party kat office. Diorang ni tak syok duk kat sini ke. Saya je kot yang suka. hahaha. Suka la sangat Mula-mula haritu yang buat sekali lima orang: Sharani, En. Rasmin, K.zam, Cik Esah n Wan kat The Legend. Pastu K.Jasz buat kat office. Total dah enam orang tinggalkan office. Yang masuk ada dua orang. Hari ni lak farewell untuk 2nd bos, buat kat office gak. Tak kisahla kan, janji ada makan-makan. hehehe. I like....opst...Musnah my diet plan. Poyo gila eh Bagi pelempang laju-laju kat diri sendiri.hahaha.

2 comments:

  1. Nice friend..visit mine if u free ekh ;D

    ReplyDelete
  2. suhaisweet~dah melawat dah...nice blog...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...