Friday, June 4, 2010

Penangan i phone

Ni nak cerita penangan i phone kat diri saya walauuuupunnn baru beberapa hari pakai. Sengal tahap dewa hari ni.

Saya buka computer hari ni pastu nak scroll ke bawah, ke atas, ke kiri, ke kanan. Tau tak apa yang telah saya buat???Saya bawak cursor kat tengah-tengah page pastu nak drag page macam saya drag kat i phone. Sengal buih. Banyak kali pulak tu. Sampai bila pun le page tu tak berganjak. Siap hangin lagi tuh. Apsal xleh nak scroll ni.hahahaha. Memang la tak boleh computer anda bukan touch screen occay. Adoyai. Ni semua gara-gara penangan i phone abis semua benda saya nak drag.Wahaha.Lucu betul. So, hari ini adalah hari SENGAL saya.

Nota kaki: Malam ni nak pergi layan Lagenda Budak Setan dengan Mr.Teddy [ sempat selit lagi tu . Harap tidak menghampakan.

2 comments:

  1. hahaha...memang sengal ko inz..
    nanti story mory lah ye citer LBS tu..best ke x best mcm novelnya..

    ReplyDelete
  2. hahaha...tu la pasal kan...tggu review aku kat nest entry k...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...