Thursday, June 24, 2010

Breakfast for Today

Assalamualaikum w.b.t

Setelah mengkaji masalah ke'mengantuk'an saya beberapa hari ini, mungkinkah ada kaitan dengan kemalasan yang melanda untuk mengambil breakfast menyebabkan saya mengantuk sepanjang hari. Sebab saya pernah terbaca yang pengambilan breakfast adalah amat penting [ Sedar. Tapi tak mau dipraktikkan ]. So, hari ni [ Dari malam tadi sebenarnya ] dah plan nak pergi kerja awal, then boleh breakfast kat office.

So, saya berjaya sampai ke office awal. Around pukul 8.04 pagi dah sampai sebenarnya budget nak lagi awal . Selalu lagi seminit nak 8.30 baru sampai. Isk...isk...Bila sampai office dengan berkobar-kobar nak pergi breakfast, tiba-tiba penyakit malas nak g breakfast menyerang [ Banyak betul penyakitnya ni]. So, saya pun breakfast dengan membaca blog kengkawan.hohoho. Tapi tak per kot. Jap g ada meeting, mesti ada makan-makan. Paling tak pon kuih & air [ Harap-harap ada ]. Boleh la cover breakfast saya.hehehe.

2 comments:

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...