Sunday, May 30, 2010

Terima Kasih SEMUA

Assalamualaikum w.b.t

Tarikh 29 Mei 2010 secara rasminya saya menjadi tunangan kepada mr. teddy. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Sangat-sangat berterima kasih kepada pertolongan semua yang terlibat samada secara langsung ataupun tidak langsung. Yang baik datang dari ALLAH. Segala kekurangan dari diri saya sendiri[adoyai macam acknowledgment thesis pulak...hahaha].


Tapi serious la, BIG THANX untuk semua terutama my family [ayah, mak, along, angah, alang, ancik, itam, uda, uteh, k.cik n ida]. Tak lupa kepada pak lang n family dan juga jiran-jiran semua.

To my lovely family ~ Terima kasih sebab jadi orang kuat untuk kenduri tunang aien ni.BIG THANX. Sayang semua.

To K.cik ~ Thanx sebab buat hantaran yang sangat cantik. Serious boleh ambil tempahan pasni.

To Rina [click sini]~ Thanx sebab wat aku nampak cun sikit daripada hari-hari biasa...hahaha....[ perasan gila]

To Amy [click sini] ~ Thanx for the yummy chocolate...sangat sedap occay n mendapat sambutan ramai. Kengkawan yang lain silala order chocolate dengan kawan saya ni. Berbaloi-baloi.

To Aunty Sue [click sini]~ Thanx for the yummy n nice cupcakes... sangat cantik sampai sayang nak bagi...hehehe.

To Abang Fadil [click sini] - Thanx coz sudi spend tyme tangkap gambar untuk majlis saya.

To mr.Teddy ~ Terima kasih sebab jadi tunang saya...hahaha....

TERIMA KASIH SEMUA...

2 comments:

  1. inz..congrats..berapa lama tunang ni? hehe

    ReplyDelete
  2. tima kasih cik. InsyaALLAH bulan 3 next year langsung...nnati dah dekat aku jemput yerk...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...