Monday, May 31, 2010

Corat-corat my E-Day


A - Alhamdulillah semua berjalan lancar. Saya kini secara rasmi bergelar tunangan orang.

~Cincin tunang di jari manis.Sangat suka cincin ni. Cantik~

B - Saya yang hias sendiri BILIK tau...Siap berlilin bagai dengan pot pourry. Wahidah siap sound macam nak malam pertama je. Ngeks la ko.hahaha. And...si kecik Irfan sangat suka naik katil. Maybe 1st tyme tengok bilik kemas kot.wahaha.

~Bilik yang dah siap hias. Quilt renyuk sket coz dilanyak anak2 buah~hehehe

C - Cupcakes from cupcakeland sangat sedap n cantik. Serious tak tipu...

~Cantik sangat...nnnnn yummmmmy~

D - Saya bagi Mr.Teddy sebanyak 17 DULANG HANTARAN berbalas 15.

~Saya bersama barang hantaran~

E - Ejoy a.k.a mr.teddy tunang kesayangan saya.

~Encik Tunang=)~

F - Berbanyak terima kasih kepada Family tersayang banyak tolong. Sayang semua.
~Orang-orang kuat Majlis tunang saya...Thanx semua~

G - Jiran-jiran n family gotong royong masak sesame untuk majlis tunang saya.

H - Hantaran yang saya bagi kepada Mr.Teddy : Camera, Cakes, Cupcakes, Sireh, Jam, Perfume, Kain baju melayu, Songkok n Sampin, Kasut n sock, Bunga rampai, Sejadah, Buah, Chocolate, Cookies made by Angah, Kuih made by K.ida, Agar-agar n Tapai.

~Antara hantaran dari saya untuk Mr.Teddy~

I - Saya dapat hand phone baru as hantaran from Mr.Teddy... I-Phone...yeah. Idaman kalbu.

J - Ni paling haru. Saya tak sangka yang tunang saya ni seorang yang cerewet bab memilih. Sebab apa...Time nak beli Jam dia pilih lagi lama saya dari saya. huhuhu. Dia kata jarang beli jam yang mahal so kena la pilih betul2.hehehe.

~Finally Mr.teddy pilih jam Guess ni~

K - K.cik tukang buat hantaran. Ramai yang puji hantaran yang dia buat ni. Saya pun suka.

L - Saya telah me'Langkah Bendul' kakak saya [K.cik]. So, untung la K.Cik coz dapat cincin n sepersalinan baju n tudung.
~Saya dengan K.cik. Nampak tak dia senyum lebar tuh...hehehe~

M - Mata tyme hari tunang ni jd sangat besar sebab pakai lense. Tu yang xsuker pakai lense. Automatic mata jd sangat bolat.huhuhu.
~Mata yang bolat~huhuhu...

N - Sekarang Mr.Teddy dah boleh g 'menembak' coz dah dapat senjata. Jaga lek lok Nikon DSLR tu k...
~Senjata 'menembak' Mr.Teddy~

O - Ada satu benda baru n 1st time saya tengok dalam mana-mana majlis bertunang. Saya kena suap gula batu oleh family Mr.Teddy. Opah yang start dulu, pastu makMr.Teddy n makcik-makcik Mr.Teddy.
~OPah suap gula batu kat saya~

P - Pelamin Mini saya pun buat sendiri tau. Simple jerk. Letak tirai + butterfly + pasu mak.
~Pelamin mini tak berapa nak pelamin la.hehehe~

Q - Quran salah satu barang hantaran untuk saya dari Mr.Teddy.

R - Tukang make - up saya Rina. Classmate time degree dulu. Thanx Rina.
~Ni la Cik Rina - tukang make up saya~

S - Mak saya suruh cari Saprah untuk buat lapik letak hantaran. Serata tempat saya cari sampai ke Jusco n Metrojaya. Tapi tak jumpa. Finally jumpa gak kat CityOne Plaza. Murah occay.hehehe. Pastu masa hari kejadian siap tabur loose flower lagi kat saprah tuh. hehehe.
~Uda berkenan dengan Saprah ni. Suh saya cari lagi. Ni pun dah last saya dapat dua~

T - Sepatutnya saya pakai tudung lain [yang kat dalam] tau. Tapi masa hari kejadian saya boleh pulak lupa saya campak kat mana tudung tu.hohoho. Sib bek K.cik ada tudung yang ala-ala colour tu. Esoknyer kemas-kemas baru jumpa. Adoyai.

U - Saya pilih colour favorite saya Ungu as colour tema majlis.

~Hantaran purple~

~Khemah purple~

V - Vanilla flavour untuk cake

W - Wedding kami insyaALLAH akan berlangsung pada bulan Mac next year. Nanti dah dekat saya jemput k.

X - Serata bilik saya x-ray cari tudung yang tak ingat campak kat mana. Puas geledah almari pun tak jumpa. Rupa-rupanya dalam bakul baju. Tu yang saya tak x-ray.Isk...isk...

Y - Yang meriah dari biasa rasanya boleh digambarkan majlis saya ni.hehehe

Z - Pasni Mr.teddy boleh zooommmmmmmm dengan Nikon barunya.

5 comments:

  1. ko sgt cntik..hihih...tahniah..

    ReplyDelete
  2. wei V,X,Y,Z ko tak dak arr...

    V - vanilla flavor utk kek
    X - xray bilik carik tudung tak jumpa
    Y - yang hangat dari biasa
    Z - zooom dengan nikon pujaan...

    hehehehe...i like it laa...;)

    ReplyDelete
  3. Qemar~thanx...hehehe

    Uda~thanx for the idea...hehehe...

    ReplyDelete
  4. tahniah..:) x terlambat lagi lar kan? jemput k ur big day nanti..:)

    ReplyDelete
  5. amy~thanx...nanti dah dekat aku antar invitation k=)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...