Wednesday, March 31, 2010

'CIK KENALAN'

Assalamualaikum w.b.t

Hari nih tetiba terasa nak meluah rasa kat sini. Tak tau la samada korang pernah tak berada di situasi macam saya ni. Ada 'someone' yang bukan sesiapa pada korang pon means bukan kawan baik, bukan kawan rapat n bukan kawan pon actually. Dia juz seorang kawan kepada kawan korang. Tak pernah lepak sekali pon. Tapi korang kenal la dier. So, nak describe as ape tu?Kenalan?maybe....So, i prefer words kenalan to describe this 'someone'.

Ok. Sambung cerita balik. Pernah x korang ade 'kenalan' yang suka @ selalu @ kadang2 update citer korang dekat kawan korang yang lain. Kalau korang ader 'kenalan' yang macam nih, aper perasaan korang erk.Agak-agak bengang tak orang yang korang x berapa kenal citer pasal korang. Ntah betul ntah tidak citer die tuh kan. Wallahualam.

Saya ader sorang 'kenalan' yang macam ni. Saya rasa saya dah lama x contact dengan sorang kawan saya nih. Tapi yang peliknyer dier boleh tau perkembangan diri saya [terutama hal-hal yang berkaitan dengan mr.teddy]. Saya pon pelik, saya memang share some of my story kat blog nih n my facebook[FB] also. Tapi kawan saya tuh tak de FB n x mungkin die singgah my page. So, agak-agaknyer camner dier boleh tau my story. Dier bagitau kat mr. teddy yang die dapat story from that 'kenalan'. Oh...rupe-rupenyer 'kenalan' saya nih yang tolong cerita.

So, terima kasih bebanyak ler kepada 'cik kenalan' yang prihatin sebab tolong sampaikan cerita saya yer. Harap-harap cerita tak jauh menyimpang dari cerita sebenar.Wallahualam...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...