Sunday, December 6, 2009

~Mr.Teddy yang Berbalut Kepala~


Assalamualaikum w.b.t...hari nih saya nak story pasal mr.teddy saya yang tengah sakit kepala...Ejoy...Ejoy...nak tergelak pun ader...semalam tyme tgk dier through webcam...Ingat kan sikit jer...Rupenyer siap kena berbalut kepala...adoyai...

Kisahnyer dari last week lagi dier gtau sayer tyme jumper tuh yang dier ader bisol kat kepala...saya pon membebel la suh pergi klinik...tapi dier x pergi2 gak...at last hari khamis dier gi klinik...yang paling bestnyer dier call saya gtau yang dier kt klinik...kena operate...saye dengar terus terkejut...bisol pon kena operate ker...ruper2nyer minor operation...tapi still operate kan...huhuhu...sian kat Ejoy...n dier gtau lubang bisol 2 agk dalam n kain yang kena sumbat dalam lubang tuh agak panjang...occay...sayer dengar dah ngilu...2 belom tengok lagih....hehehe...Terbayang tyme ayah kena tebuk kat belakang sebab paru2 berair dulu...yang tuh lagi dalam lubang dier...hohoho...Pastuh dier cakap yang kepala dier kena balut keliling kepala...nak cakap pon susah coz kepala berbalot sampai ke dagu...cuba membayangkan keadaan dier...sounds serious....Sian la kat mr.teddy nih tau...pas satu2...Wat sayer risau jerk...

Then semalam saya ber'webcam' dengan dier barulah dpt tgk keadaan dier yang berbalut kepala tuh...Saya xtahan nak gelak...Tapi kesian pon ader...Isk...isk...Dy,plz take care of urself k...ingat aper yang my mom pesan...no telur...no seafood (sib bek u mmg x minat seafood)...k...kalau nak bek cepat...Get well soon dear....


2 comments:

  1. lerrrr dpt ku byg kan bagaimana rupenye...nk gelak kan gak arr...wakakakakaa...sian lerrr kena laa pantang makan yer...jgn pantang tgk la plak..;)

    ReplyDelete
  2. tuh ler pasal...ms tgk dah gelak giler2 dah...tapi sian gak...huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...