Sunday, November 29, 2009

mAjLis pErTunAngAn TasHa

Assalamualaikum w.b.t...yeah arinih ngedate dengan mr.teddy saya...hehehe...selepas 25 hari xjumper (ikut pengiraan Ejoy la)....hahaha....Best sgt...Ejoy x pernah luper nak belikan sayer aper2 tau...kali nih dier bagi barang2 yang sangat sweet....buat sayer terharu jer tau...huhuhu...Thanx dy...really lovin' it...u tau jer aper yg i suker kan....hehehe

~Special gift from Ejoy~

Kitorang g Majlis pertunangan kawan Ejoy kat Serendah....Tasha n Ali...Dua2 pun best fwen Ejoy...congratez for both of u....Tyme kitorang sampai, Ali dah nak balik...so xsempat ler nak pose dgn couple nih...ader pict tapi xder dlm my camera...dlm camera photographer dorang...so, kena tunggu dorang upload pict dulu.....hehehe

~Sweet Couple~

Tasha serba pink n nampak len sangat coz selalu tgk dier cam sempoi2 jer tapi arinih sangat vogue occay...hahaha...Menu ari nih pun agak best :Ayam goreng berempah, Pisang masak lemak, Masak tempoyak udang, air sirap n kueh2. Boleh tahan banyak ler makan...

Tyme nak balik 2 sempat ler pose dengan Tasha...Bak kater Tasha ambil berkat...hahaha....Anyway congratez tuk korang berdua....Yang sorang lagih dalam pict nih kawan dorang gak...Megat...

~Proses mengambil aura~hahaha

2 comments:

  1. dah byk amik berkat ni.bile lg? :D

    ReplyDelete
  2. hehehe...this year kiter amik berkat byk2 dulu...maner tau next year kiter lak yang sebarkan berkat tuh...hahaha...kena tanyer soalan tuh kat ejoy ler qemmal...hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda=) Next time singgah la lagi k...::Puan Ungu::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...